miércoles, 27 de octubre de 2021

LA FALCA PUBLICITÀRIA

 



 

 

 

Donem-nos a conèixer!

Una estratègia que funciona molt bé és la falca de ràdio.

Tot i que estem acostumats a sentir que «una imatge val més que mil paraules», hi ha falques que mouen muntanyes.



Què és una falca de ràdio?

La falca és un anunci de ràdio curt que us ajudarà a donar a conèixer el que feu. És una manera original de mostrar la feina que esteu fent i que, a la vegada, pot convèncer fàcilment les persones a qui arribe.

Perquè la vostra falca funcioni bé, tingueu en compte aquests consells:

  1. Trieu un missatge fàcil i directe. La idea que transmet la falca ha de ser simple.

  2. Procureu que sigui curta. Ha de durar entre deu i vint segons.

  3. Desperteu l’atenció de l’oient. Recursos com l’humor o els jocs de paraules us ajudaran a l’hora d’aconseguir que l’oient recorde el vostre producte.

  4. Convenceu l’oient perquè compre. Una bona falca farà venir ganes de comprar els vostres productes a qui l’escolte. Intenteu fer veure a l’oient que el producte que li oferiu l’ajudarà o li serà necessari.

  5. Utilitzeu música o efectes especials de so.

  6. Abans de gravar la falca, penseu quina entonació voleu utilitzar. També cal que parleu de forma entenedora, vocalitzant correctament.



Quina informació cal incloure a la falca?

  • Eslògan .

  • Nom .

  • Activitat, missatge o descripció.








No hay comentarios:

Publicar un comentario